McRackin said:
It's been on TV3 probably 10 times... are you The Young Ones generation too?
(Saps que ho van posar a les autonòmiques i no va tenir gens d'èxit? T'imagines el Neil parlant amb accent de Jaén?

McRackin said:
matt collins said:South Park
Red Dwarf
Blackadder
Not the nine o'clock news (showing my age with this one a bit)
Trigger Happy
Bottom
The New Statesman
Family Guy
The Simpsons
Only fools and horses
Alas Smith and Jones (just for that sorry, not waiting for a bus sketch)
Filthy rich and catflap
Coupling
Game on (the first ones before that other guy came in)
Spaced
Black books
Father Ted
Mark Sun said:Glad to see we've all got similar senses of humour... and that 'Friends' hasn't rated a mention yet![]()
o la senyoreta yamabuki!!silvia said:Saps que ho van posar a les autonòmiques i no va tenir gens d'èxit? T'imagines el Neil parlant amb accent de Jaén?![]()
![]()
![]()
McRackin said:dr slump, etc!!![]()
![]()
el meu personatge preferit era el superman. ten recordes quan sortien els ocells cantant allò de babau, babaaaaauuuuu!!silvia said:Els meus ídols!
Benvinguts a la vila del pingüí!
Els millors els aliens, que quan es tiraven un pet es queien marejats perque tenen el nas al cul![]()
![]()
![]()
McRackin said:el meu personatge preferit era el superman. ten recordes quan sortien els ocells cantant allò de babau, babaaaaauuuuu!!![]()
McRackin said:el meu personatge preferit era el superman. ten recordes quan sortien els ocells cantant allò de babau, babaaaaauuuuu!!silvia said:Els meus ídols!
Benvinguts a la vila del pingüí!
Els millors els aliens, que quan es tiraven un pet es queien marejats perque tenen el nas al cul![]()
![]()
![]()
![]()
silvia said:
gingerfreak said:I know Sil, just a throwaway comment. See what you mean about a cross between Spanish and French though, written down you can really see that.