2 swedish guys and other nordic people, 19-30 july! (edit)

Anna said:
petejk said:
Anna hänger du på till Bar M?)

Ja, varför inte!! Torsdag den 22 juli, eller hur? Men vilken tid?
Jag är lite osäker om jag har sett några foton på er. Jag hoppas att vi känner igen varandra, annars får vi hitta på något... :roll:

:D:D:D

Vi har inte bestämt någon tid ännu. Vad passar dig? Kan hända att vi drar till någon annan bar innan Bar M(?)
Tar du med dig en mobiltelefon (som fungerar på Ibiza)? För då skulle man kunna höras vid när man kommer till Bar M (eller om man inte hittar varandra).

Hejsan på er alla,
jag åker över till Stockholm ikväll och ta planet därifrån imorgon eftermiddag. Blir nog säkert Bar M på torsdagen före Cream, det finns annars pic på mig här på forumet (What the heck do u look like och tror att det var på sidan 13). annars så tar jag nog med mig mobilen dit, nummern e +358-40-5335380. Ha d bra och vi ses väl på Bar M, no dags att packa lite....

Vi är två svenska killar som kommer vara på Ibiza 2 Aug - 10 Aug. Vi kommer bo på Garbi, nära Bora Bora så där kommer ni hitta oss på dagarna (på stranden alltså, inte hotellet ;-)

Här är en preliminär klubb-plan för vårt besök. Hojta till om någon är sugen på att mötas upp nånstans.

Mån 2 Aug Manumission eller Release Yourslef
Tis 3 Aug Armada
Ons 4 Aug Subliminal
Tor 5 Aug Cream
Fre 6 Aug Defected eller Pure Pacha
Lör 7 Aug Cream
Sön 8 Aug Judgement Sunday

Back