2 swedish guys and other nordic people, 19-30 july! (edit)

Andra gången. Jag vet inte.... jag tycker om allt! Jag var med min kompis förra året så det var han som styrde och visade mig olika ställen. Men den här gången vill jag själv bestämma vart vill jag gå. Jag tyckte om amnesia and Privilege, Sunset Strip är fantastiskt. Vi bodde i Santa Eulalia, så jag kan inte så mycket om San Antonio.

12 dagar kvar... :P

Pegasus: yeah, we should all meet up!

Nu har vi bokat hotell också, det blev Gran Sol för oss...

Hejsan alla nordbor!!!
Jag och 3 andra vänner e åxå på väg ti BiizA i juli, rättare sagt den 21-28. Vi tänkte fara till CreaM detta år igen, skulle vara roligt/trevligt att träffas! Hör av er mera!?!! Ha d gott...
8)

Låter kjempegreit! E ni 4 killar från ShockholM? Var bor ni i San An?
Hör gärna av dig mera, nu kallar jobbet..
ha d bra :!:

(Använder annars rfaltmar för att jag har det som användarnman till alla akademimail, andra forums m.m., kalla mig Rasse bara ;) )

Tjena Rasse,
nej vi var från början 4-5 killar, men alla bangade ur och nu är det bara jag och Stefan...
Vi bor i San An, hotell Gran Sol.

Aah men seena krappar!
D brukar ofta vara på det viset jo att folk hoppar ur, nå d e bra åtm. att ni kommer. Vi bor på Hostal ValenciA igen, känner ägaren någorlunda bra så fick bra rabatt på rummen :)
Vi hörs mera igen när d börjar närma sig..

Ha d gott grabbar...

Rasse

Stämmer, Tij och PvD missar vi inte. Var där i fjol åxå, var otroligt bra, men jätte mycket folk. Skönt att d har iskanonerna, som kyler ner en nu och då.

Vi måste höras mera innan vi far till CreaM!! Åker den 20 över till Stockholm och därifrån far vi sedan med flyg till BiiZa, e på kvällen (onsdagen) där... Köper ni biljetter före (internet), lr på platsen (förköp i ngn affär)?? Hör gärna av er!!

Ha d gott...

rfaltmar said:
Vi måste höras mera innan vi far till CreaM!! Åker den 20 över till Stockholm och därifrån far vi sedan med flyg till BiiZa, e på kvällen (onsdagen) där... Köper ni biljetter före (internet), lr på platsen (förköp i ngn affär)?? Hör gärna av er!!

Ha d gott...

Om du menar biljetter till Cream så köper vi nog dom när vi är där nere.
Har ni några planer för onsdagen?
Vi sticker antagligen till Meganite på Privilege med b.l.a Mauro Picotto.
Kanske kan träffas på nån bar innan och dricka ett par öl :)

Hej så länge

Haj,
vi kommer att anlända till Biiza på onsdag kvällen, så tror det blir ganska lugnt då :( Dessutom orkar man inte 2 dagar i sträck, speciellt om man skall dansa 8 timmar som det har blivit d senaste åren ;)
Tror att MegaNite kan bli helt bra, Mauro Picotto spelar då lite för kanske "hårt" för min del (det som jag åtm. har sett från olika videon).
Blir nog säkert perfekt förutom att drinkarna kostar 15 eu styck :( och ölen 33 cl var 10 eu :evil: Liite bättre iaf på AmnesiA, 5 eu billigare drinkar 8)

Ha d gott, vi ses och hörs....

Rasse

my best meet ups so far has been with the swedes. first year we hung out pre party the whole time at Nordkapp (maybe that was the name?) last time no swedes and less fun. we're there on saturday and would love to meet up.

we fly out at like 3 sunday morning so anything up to that is fine.

Superbad: how about meeting at 'Cream pre party' at Bar M on the 22nd?
Most of us on this forum are going to meet up there. (Or are you still on, havn't heard much from you guys!? Anna hänger du på till Bar M?)

petejk said:
Anna hänger du på till Bar M?)

Ja, varför inte!! Torsdag den 22 juli, eller hur? Men vilken tid?
Jag är lite osäker om jag har sett några foton på er. Jag hoppas att vi känner igen varandra, annars får vi hitta på något... :roll:

:D:D:D

Back