2 swedish guys and other nordic people, 19-30 july! (edit)

petejk

New Member
Hi!
I'm new to this forum, and just wanted to tell about our plans. We'll be in Ibiza 19 july and staying till 30th. San Antonio is the place... Anyone there at that time and want to meet up with us and drink vodka? :twisted:

Vi er fire norske som skal der 21-28 juli:) Vi skal også bo i San Antonio! San An bay for å være eksakt:D Hva kvelder dere skal ut på da?

Hallå alla nordbor!!
Jag reser med Petejk ner till Ibiza,vet inte om vi blir mer än vi två som åker så det skulle vara roligt att träffa fler galna nordbor
Anna jag gissar att du också flyger ifrån Köpenhamn så vi kanske träffas på vägen ner.
Hör av er både Anna och Pegasus

:D

Sounds excellent to me:D

But maybe we should speak english.. The nordic languages aren`t THAT similar ;) Hehe. But yeah, fun that so many scandinavians are going :)

How bout a meet up at Bar M before cream? (I suppose you`re going to that one!) There`s alot of people from the boards coming there. Hope to see you alle there :)

Yes we can meet up at Bar M and drink lot`s of beer :D

Don`t know if we are going to cream but we can come anyway.

I suppose it`s to early to say which time we gonna meet.

Först flyger till Köpenhamn från Stockholm, sedan till Barcelona och slutligen från Barcelona till Ibiza! en lång väg, jag vet, men det är det värt! :)

Ja det var en lång väg :?
Vi tar tåget till Köpenhamn för att sen hoppa på direktflyget till Ibiza.

Hotellet har vi inte bokat än,väntar in i det sista på att fler ska hänga på.

Hello all!

Haven't been on this forum for a while, but I'm back now.

Yeah, we should meet up! That would be cool.
We (me and Stefan) were expecting two other guys to join us, but it seems like they're not coming... so it would be cool to meet other people från Sweden and the other Scandic. countries.

stefan? said:
Ja det var en lång väg :?
Vi tar tåget till Köpenhamn för att sen hoppa på direktflyget till Ibiza.

Hotellet har vi inte bokat än,väntar in i det sista på att fler ska hänga på.

Vilket bolag flyger ni?

Flyger med Spainair

Hittade flygbiljetterna inne på pricerunner för endast 1500kr inklusive avbeställningsskydd :D

stefan? said:
Flyger med Spainair

Hittade flygbiljetterna inne på pricerunner för endast 1500kr inklusive avbeställningsskydd :D

Skit också, och jag som trodde att jag fick mina biljetter billigt! :evil: :)

Först ville jag inte flyga med Spaniar. Jag flög med dem förra året och de "lyckades" tappa min väska 2 gånger, både på väg till och från Ibiza. Men, men, det blir dem i år igen...

Flyger ifrån Köpenhamn 15:35 och landar 3 timmar senare på Ibiza

Hur många är ni som åker Anna?
Vore kul om vi kunde träffas där nere,antalet svenskar är ju ganska lätträknade.

Har det blivit många tripper till Ibiza?För min del är det tredje gången på partyön.
Vilka är favoritbarerna(klubbarna)?

Back