who is heading to ibiza end of april or may

P

partyman

Guest
Hi there,

im a guy from holland and heading for Ibiza end of april or may, not sure yet. i would like to meet some people over there. im staying the whole season cause im going to work there this season.

like to hear for you all

Seeya
 
hey if ur going at the end of april, i am planning to go thee mid may... and i have never been to ibiza b4... currently also looking for people to meet while i'm there
 
hi there coolmodique,

pitty that ur their 4 only three days :( , when im sure im there i'll let you know oke

keep in tatch

seeya 8)
 
he, eindelijk nog meer hollanders die naar ibiza gaan dit jaar, in welke bar ga je werken? misschien kom ik effe langs. mzzl
 
heej lukie,

inderdaad ja, valt niet veel nederlands of belgisch te bekennen hier. maar ja maakt niet uit. en ja welke bar, zou het nog niet weten. ik vertrek begin mei of juni en ga dan wat zoeken. weet niet of je ancient people kent. zit in het jet appartementen complex in playadén bossa als ik daar niet werk en ben vrij zit ik daar altijd. is ook van een nederlandse gozer wel een toffe tent. en jij ga je werken of alleen maar feesten. wanneer ga je

eej man laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
Jazeker, the ancient ken ik. ik heb 3 jaar geleden in de jet appartementen gelogeerd. Dit jaar ga ik voor de derde keer naar ibiza op vakantie. Ik verblijf met een vriend van me in hotel blau park in san antonio, vlakbij coastline cafe aan de sunset strip van 03-08-03 tot 14-08-03. veel feesten dus en lekker chillen op het strand. Misschien dat ik volgend jaar ook wel een heel seizoen naar ibiza wil om wat te werken en feesten.

Mzzl, Lukie
 
Ya justletme know thru a PM when you are going. Havent been ther before... cant wait to see it...

Cheers
 
he partyman

he je ben al goed contact aan het leggen. Ik zou alleen mijn engels een beetje bijschaven :D
 
heej spooky,

ik weet het, maar voorlopig begrijpen ze nog wat ik bedoel, dus zal wel goed zitten

mzzl
 
Back
Top