Hi there...we're two Danes going to Ibiza July 2004

Karina the DANE

New Member
Hi there... ;)

Anyone wanna meet up with us this summer in Ibiza? We will be living in San Antonio (July 2004), and will be going to both the big clubs and West End...(of course the ONLY Danish bar - the little Mermaid)... :p

Anette & Karina
 
Hej Annette og Karina

Er det jeres første tur? Hvem skal i rejse med?
Hvis det er jeres første tur, så rigtig god fornøjelse - men gør jeg selv en tjeneste og lej en bil og tag rundt på Øen. Vist er San An. ok, men der er såååå meget andet der bare MÅ ses!

sig til hvis i skal bruge nogle fifs, det bliver min 6´e tur hér til sommer!
Hej fra mig!
 
Ibiza-girlie said:
Hej Annette og Karina

Er det jeres første tur? Hvem skal i rejse med?
Hvis det er jeres første tur, så rigtig god fornøjelse - men gør jeg selv en tjeneste og lej en bil og tag rundt på Øen. Vist er San An. ok, men der er såååå meget andet der bare MÅ ses!

sig til hvis i skal bruge nogle fifs, det bliver min 6´e tur hér til sommer!
Hej fra mig!
I wish she'd stop doing that! :rolleyes:
 
aww you didnt say that to those finnish people who did it a few days ago, not the german ones?

HEHEH der er altid nogle narrøvkommentarer man liiige skal have sorteret fra i dette forum :p
 
Hi. I will be in Ibiza July 9th through the 12th. I am staying at the Hostal Valencia which is in San Antonio. I am from Chicago and traveling Europe alone this summer so it would be cool if we could hit up the clubs together and just hang out. No worries though.
 
Ibiza-girlie said:
HEHEH der er altid nogle narrøvkommentarer man liiige skal have sorteret fra i dette forum :p

005.gif
[/img]
 
we'll be there from the 17th-24th and always looking for people to hang out with. love the scandanavian bars in west end.
 
Back
Top