Dj Tiesto at Cream...

Hejsan!

Vi e åtminstone 6 typer från Helsingfors som ska resa dit i år! Men inte i augusti - i början av juli.... 8)
var där också förra året, såg inga svenskar, danskar eller andra finländare... :roll:

nej dom vil inte resa dit!!

men! tiesto skal dj´e i MALMÖ d. 15´Maj!

For all peeps in the area of scandinavia, TIESTO is dj´ing in MALMØ at their CREAMparty there on the 15th of May,

Hi there Ville and Ibiza-girlie...
Yeah, I just read that Tiesto will be in Malmo in the middle of may, too bad he won´t be playing in Finland :( He hasn´t yet though confirmed if his gonna come to Cream this year, he will be playing in Madrid and Barcelona in July and north America in June...
By the way Ville, too bad you´re going in july, better luck next year, have fun!

Dj Race

rfaltmar said:
Hej igen Ibiza Girlie..
Jag vet, det var fullt med folk förra augusti på Cream! Är inte du på väg till San An igen i augusti? Jag har hört att många skandinaver reser dit i juni-juli, stämmer det? Det skulle vara lite trevligare om man stötte på någon sån åxå, de 2 senaste åren har det varit enbart, ENBART britter. Har ingenting emot dem, men som sagt skulle det vara trevligt att få träffa lite danskar, svenskar..
Hur många gånger har du varit där och när brukar ni/du åka?

Rasmus

Radio One Cream förra året var galet!! Enda stället man kunde dansa på var ju inne i baren. Vi är ett par stycken från Helsingborg/Göteborg som brukar sticka en vecka varje år. I år blir det, som förra året, under radio one weekend. Eftersom Ungres (DK) inte flyger i Aug så får vi hitta nåt annat sätt att ta oss ner. Förra året åkte vi Iberia och Spanair via Madrid på vägen ner och via Barcelona på vägen hem. Om du vill slippa britterna så ska du bo i eller nära Ibiza town. Där är det mer kontinentalt och mycket skönare stämning...

/Björn
www.fogelberg.com

fint namn du har, om jag får en son skal han heta Björn ocksa haha!

ungres är inte så pass bra, men jeg gillar san an fast där finns så mycket med folk, og engelska fula menniskor! haha
sunset strip´en är bra tyckar jag!

Hey! Don`t forget Norway! hehe. We`re three people from norway going this year 8) It`ll be totally insane 8O 8O

Haven`t been there since 2001, so you can say for sure that i`m looking forward to it.

Going the 21 july - 28. Anyone else going then?

Ibiza-girlie said:
nej dom vil inte resa dit!!

men! tiesto skal dj´e i MALMÖ d. 15´Maj!

For all peeps in the area of scandinavia, TIESTO is dj´ing in MALMØ at their CREAMparty there on the 15th of May,

Det kan bli hur bra som helst! Ska du dit? Jag ska.

Hei naboer og Pegasus :D Ser ut som de glemmer lille Norge. Jeg drar nedover 29 mai og blir i 3 uker. Får sende deg en rapport på hva du har i vente Pegasus :P

Tja..De er ikke så mye større selv:P

Så du skal få med deg åpnings festene med andre ord? Kult. Hvordan kommer du deg ned? Jeg mener hva selskap du flyr med osv. Hvor mye kostet flybiletten?

Gleder meg noe inni helvete! Blir så sinnsykt bra..

Vet du om det er mange fra Norge som skal reise i sommer? Det er jo ganske vanskelig for oss. Fant heldigvis ganske billige flybiletter til 2000kr sånn ca. Hotel må vi vel også bestille snart:P

Jeg flyr til Malorca med sterling og tar båten over. Betalte 2000 for biletten. Det er bare dama og meg som drar. Har ikke hørt om noen andre som skal nedover. Virker ikke som det er noe pågang fra Norge. Skjønner ikke det?
Gleder meg noe sykt, kommer ned dagen før åpningen på Space :D

Back