CH

basilea said:
Hat's hier eigentlich auch Leute aus der Schweiz, vielleicht sogar aus Basel? =)

Keine Ahnung, dafür ist meine Bekannte aus Basel ;)
 
Hallo Basilea
Ja hier hat es auch Schweizer!!! Und zwar komme ich aus Olten.
Warst du auf Ibiza dieses Jahr?
 
@longisland: Olten ist ja beinahe schon nebenan ;) War dieses Jahr vom 5.-12.8. auf Ibiza, fand es aber verhältnismässig leer, werde das nächste Mal wahrscheinlich wieder Ende Juli gehen. Warst du auch?

@Oli: Was zu erwarten war :D Norden, Süden?
 
basilea said:
Hat's hier eigentlich auch Leute aus der Schweiz, vielleicht sogar aus Basel? =)

aber sicher doch. welche die sogar aus basel sind.
 
basilea said:
Hat's hier eigentlich auch Leute aus der Schweiz, vielleicht sogar aus Basel? =)

aber sicher doch. welche die sogar aus basel sind.
 
bääääh das sch...wätter, i fröie mi numeno uf sunne, meer...und viu viu geili parties!!!
 
und ich bin aus zürich.
gehe natürlich zum cocoon-opening auf die insel
und eine woche später zu monika kruse....
ach ja und zu la troya assesina.....

mache aber nen riesenbogen ums pacha und
sundays@space ist auch eher, naja ...........

19.6 bis 3.7

:p
 
und, wieso würdest du einen riesen bogen ums pacha machen? schlechte erfahrungen???
 
ou ja...mi nimmt o wunger, was d schwizer us däm forum hie so über die verschiedene clubs dänke...i ga das jahr z erschte mal uf ibiza und wirde sicher mal überall ga ineluege...doch was dänket dir so über die verschiedene clubs...ja, funtom - werum grosse boge ums pacha??? (guet, du antwortisch ersch im juli wider - wiu itze bisch ja grad uf dr insle!!!)

gruess us bärn
nostrum
 
ich bin erscht eimal xi, und det händs im pacha nonig alli floors g`öffnet gha... dementsprechend nöd viel los und de sound mittelmässig... zudem häts viel schwarzi billigi fraue gha, wo sich gad a dich anehanged, was mir persönlich au missfalle hät. s`opening vum el divino isch defür abartig geil xi, sound vum feinschte, geili fraue und de baustil vum club isch sowieso sehenswert.
bora bora isch au guät und gratis.

das jahr auguscht *freufreufreu*.... und hüt am abig double house *g*
 
nostrum said:
ou ja...mi nimmt o wunger, was d schwizer us däm forum hie so über die verschiedene clubs dänke...

Pacha: unbedingt emol ine, e paarne isches villicht zu "house" vo de lüt här.
Amnesia: ich sag numme: icejet. wenn de dört bisch und drvor stosch, kei ahnig hesch was es isch und plötzlich chunts - dasch s geilschte.
Privilege: wird immer mieser...
Space: sött me scho mindeschtens eimol xeh ha

CowOnAcid said:
ich bin erscht eimal xi, und det händs im pacha nonig alli floors g`öffnet gha... dementsprechend nöd viel los und de sound mittelmässig... zudem häts viel schwarzi billigi fraue gha, wo sich gad a dich anehanged, was mir persönlich au missfalle hät. s`opening vum el divino isch defür abartig geil xi, sound vum feinschte, geili fraue und de baustil vum club isch sowieso sehenswert.

Naja, sig froh dass de nid eine vo dene arme sieche bisch wo so däne sind, dass si miteme transvesit heigönd. denne hätt drs pacha no viel weniger gfalle :D
El Divino chunt ufe obe druff a

CowOnAcid said:
und hüt am abig double house
het chli viel zürcher dört, leider ;)
 
Back
Top