Belgian question

%Rick

New Member
Weet er iemand waar de Global Underground - reeks nog vlot te krijgen is ? Hiermee bedoel ik speciaal de vroegere nummers.

Alvast bedankt :)
 
%Rick said:
Weet er iemand waar de Global Underground - reeks nog vlot te krijgen is ? Hiermee bedoel ik speciaal de vroegere nummers.

Alvast bedankt :)

rick, best check je op www.amazon.co.uk daar zou je ze nog moeten vinden.

cheers,
pawa
 
Sterk bedankt ! :)

Aangezien je van Antwerpen bent, weet je niet of ze nog ergens in een donker hoekske van de Bilbo liggen ?
 
%Rick said:
Sterk bedankt ! :)

Aangezien je van Antwerpen bent, weet je niet of ze nog ergens in een donker hoekske van de Bilbo liggen ?

bij metrophone heb ik ze in het verleden altijd zien liggen, en de recenste zat er verleden week nog (bij fnac lag die ook)
 
Er zitten blijkbaar niet veel Belgen op Ibiza, noch op dit forum. Ik heb er vorig jaar toch niet veel ontmoet.
 
%Rick said:
Er zitten blijkbaar niet veel Belgen op Ibiza, noch op dit forum. Ik heb er vorig jaar toch niet veel ontmoet.

ik denk dat je je vergist. de meeste Belgen die ik er ontmoet zijn meestal echte Ibiza veteranen die al jaren terugkomen.

Passeer ik september in KM5 en je zal verbaasd staan hoeveel antwerpenaars je er tegen het lijf loopt... soms lijkt het wel alsof het afgesproken is.

cheers,
pawa
 
Zitten ze dan enkel in km5 ? Ik weet dat pat krimson & ann vervoort persoonlijke vrienden zijn van de uitbaters.

Waar tref je de grootste concentratie Belgen aan ? San An of Ibiza ?

Greetz
 
er zitten nog belgen op dit forum hoor :)

wij zitten altijd op playa d'en bossa...
 
Aah ze komen stilaan bovendrijven :D

We zaten vorig jaar ook in playa den bossa, vlakbij bora-bora. Dit jaar zitten we in San An Bay; aan de commentaren in dit forum te horen niet zo'n goede keuze ? :confused:
 
%Rick said:
Zitten ze dan enkel in km5 ? Ik weet dat pat krimson & ann vervoort persoonlijke vrienden zijn van de uitbaters.

Waar tref je de grootste concentratie Belgen aan ? San An of Ibiza ?

Greetz

ik denk dat de meeste belgen verstandig genoeg zijn om san an te mijden ;)

patrick soks is 1 van de 2 eigenaars van KM5. omdat hij zéér gekend is in het belgische nachtleven komen er vrij vaak belgen. la rocca organiseert er elk jaar een feest en pat krimson zou er dit jaar met atmoz iets doen.
 
%Rick said:
Aah ze komen stilaan bovendrijven :D

We zaten vorig jaar ook in playa den bossa, vlakbij bora-bora. Dit jaar zitten we in San An Bay; aan de commentaren in dit forum te horen niet zo'n goede keuze ? :confused:

san an heeft een zéér hoge engelse beer-boys/girls concentratie, maar je zit natuurlijk wel dicht bij mambo, savannah, cafe del mar enz. best een auto huren of zorgen voor vervoer zodat je op tijd en stond kan ontsnappen naar rustige oorden
 
pawa said:
%Rick said:
Zitten ze dan enkel in km5 ? Ik weet dat pat krimson & ann vervoort persoonlijke vrienden zijn van de uitbaters.

Waar tref je de grootste concentratie Belgen aan ? San An of Ibiza ?

Greetz

ik denk dat de meeste belgen verstandig genoeg zijn om san an te mijden ;)

patrick soks is 1 van de 2 eigenaars van KM5. omdat hij zéér gekend is in het belgische nachtleven komen er vrij vaak belgen. la rocca organiseert er elk jaar een feest en pat krimson zou er dit jaar met atmoz iets doen.

Enig idee wanneer ??
 
pawa said:
%Rick said:
Aah ze komen stilaan bovendrijven :D

We zaten vorig jaar ook in playa den bossa, vlakbij bora-bora. Dit jaar zitten we in San An Bay; aan de commentaren in dit forum te horen niet zo'n goede keuze ? :confused:

san an heeft een zéér hoge engelse beer-boys/girls concentratie, maar je zit natuurlijk wel dicht bij mambo, savannah, cafe del mar enz. best een auto huren of zorgen voor vervoer zodat je op tijd en stond kan ontsnappen naar rustige oorden

Reeds in orde ;)

Greetz
 
%Rick said:
Er zitten blijkbaar niet veel Belgen op Ibiza, noch op dit forum. Ik heb er vorig jaar toch niet veel ontmoet.
.

'k Denk het niet. Vorig jaar met de sluiting waren er redelijk wat Belgen.
Mensen van La Rocca, Sunshine, Illusion, Cherry Moon, ...
 
%Rick said:
Welke nachten hebben jullie gepland ?
Sundays at space ... dc10(maandag) .. roger sancchez (maandag) ... manu after party (als dat nog gaat) ... underwater...Hed kandi (zal zlig zijn) de rest zal er van af hangen ... waarschijnlijk nog Amnesia als tiesto draait
 
Back
Top