missevie said:Hey Mike,am also dutch after a fashion.....lived here for ages AND have been to one of the parties on your site "Shaken not stirred" am in fact on one of your flyersSpeak dutch fluently but last year met absolutely no-one fron the netherlands....maybe this year i will- wie weet? will be there june 21st for a week
casper_holt said:Hoi
Ja inderdaad het is jammer dat er ook geen Nederlandse of Belgische party organisatoren meer vertegenwoordigt zijn. Ik heb verhalen gehoord dat het belgische La Rocca ook feesten heeft georganiseerd op het eiland.
casper_holt said:Hoi
Ja inderdaad het is jammer dat er ook geen Nederlandse of Belgische party organisatoren meer vertegenwoordigt zijn. Ik heb verhalen gehoord dat het belgische La Rocca ook feesten heeft georganiseerd op het eiland. Natuurlijk was Dance Valley een enorm succes en snap ik niet dat ze er dit jaar en vorig jaar niet bij waren. Je vroeg wanneer we er waren? Het eerste jaar hebben we van eind juli tot de eerste week van augustus in Jet gezeten. Het tweede jaar de laatste 2 weken van Juli.
Nederlandse DJ's zijn trouwens wel alom vertegenwoordigt: Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren en vorig jaar was DJ Tofke te gast in Space kan ik me herrineren.
Dit jaar ben ik er van 3 augustus t/m 23 augustus trouwens.