Any DUTCH clubbers

MikeNel

No longer active
We wonder if there are any Dutch clubbers on this forum...

It's us, 4 clubbers visiting Ibiza again, the first or second (maybe both) week of june to join the opening party's.
We will stay in a penthouse near to the harbor.

Any 'Dutchies'?
 
Wanneer gaan jullie dit jaar? Ook dit jaar wil ik zeker weer gaan. Ik hoop dat de rest van de dudes ook weer over te halen zijn. Een aantal hebben nu een vriendin etc.. dat maakt het allemaal wat moeilijker. Het zou dit jaar mijn derde jaar moeten worden. De twee voorgaande jaren heb ik in Jet appartementen gezeten.
 
Hi there dutchie,
I'm from Holanda as well, I sincerely hope I will be going to Ibiza this year (september). Don't know about any opening parties the first week of june though! Believe that (besides Space) the bigger clubs will have their opening parties near the end of june

Have fun
 
love holland, its better than england

hey im not dutch but i visit holland as regularly as i can and i love the place been to rotterdam and amsterdam a few times, was out there for new years eve had a great time was unbelievable al the fire crackers, i had a fire work skim my head in dam square just after midnight, singed me hair but i was ok done mexican mushrooms with me girlfriend and we had the bollocks night. The heart of amsterdam pub/bar in th red lite district great place.
bye all
tom
 
Hey, I'm also dutch and will be going to Ibiza in september; but first I'm going this sunday to Amsterdam (RAI) and then a weekend in March (21th-23th). anyone also over ther at that moment?
 
If "Dutch" is also Belgium :lol: :lol: :lol: , yes.

Normally beginning of june (opening) and end september (closing).
 
I'm not Dutch but I love Amsterdam. I've been there six times; I've ran the marathon there, visited on Queen's Day, and many trips throughout the summer. Wonderful, wonderful city: I love the shopping, restaurants, walks on the canals at night, Vondel Park on a hot summer day, and of course the nightlife.
 
Hoi, Hier nog zo'n Hollander. Ik ga dit jaar voor mijn derde keer naar Ibiza. Ikverblijf in Hotel Blau Park vlakbij de sunset-strip in San Antonio van 3 tot 15 augustus. Het Radio one weekend valt in die periode, dus dat wordt weer feest.

groetjes Lukie
 
Hey Mike,am also dutch after a fashion.....lived here for ages AND have been to one of the parties on your site "Shaken not stirred" am in fact on one of your flyers :eek: Speak dutch fluently but last year met absolutely no-one fron the netherlands....maybe this year i will- wie weet? will be there june 21st for a week
 
missevie said:
Hey Mike,am also dutch after a fashion.....lived here for ages AND have been to one of the parties on your site "Shaken not stirred" am in fact on one of your flyers :eek: Speak dutch fluently but last year met absolutely no-one fron the netherlands....maybe this year i will- wie weet? will be there june 21st for a week

We will not meet, since we are going:
1-8 june
12-26 july
14-21 september
 
jaja, er zijn ook belgische mensen op dit forum hoor! ik ben immers een meisje die haar hart verloren heeft aan ibiza, daarom dat ik dan ook dit jaar terug zal gaan voor de 6de keer! Ik vind het gewoon een pracht eiland en vooral de ambiance is zeer goed!
berichtje aan Casper_holt wanneer zat je de voorgaande jaren in het jet hotel? 2 jaar geleden hebben we in de kiss enkele nederlanders leren kennen! Wij belgen en nederlanders zouden wa meer moeten van ons laten horen daar want de enige taal da je hoort is engels en duits het loopt er vol van!
Ik ga dit jaar van 22 juli tot 31 juli dus wie ook in die periode daar is laat het me weten hé! Je kan me ook altijd vinden in de vroege avond in the fantasy bar in de straat van de kiss daar hebben ze immers zeer goede cocktails!!
Greetings nostie
 
jaja, er zijn ook belgische mensen op dit forum hoor! ik ben immers een meisje die haar hart verloren heeft aan ibiza, daarom dat ik dan ook dit jaar terug zal gaan voor de 6de keer! Ik vind het gewoon een pracht eiland en vooral de ambiance is zeer goed!
berichtje aan Casper_holt wanneer zat je de voorgaande jaren in het jet hotel? 2 jaar geleden hebben we in de kiss enkele nederlanders leren kennen! Wij belgen en nederlanders zouden wa meer moeten van ons laten horen daar want de enige taal da je hoort is engels en duits het loopt er vol van!
Ik ga dit jaar van 22 juli tot 31 juli dus wie ook in die periode daar is laat het me weten hé! Je kan me ook altijd vinden in de vroege avond in the fantasy bar in de straat van de kiss daar hebben ze immers zeer goede alcoholische drankjes!!
Greetings nostie
 
Hoi

Ja inderdaad het is jammer dat er ook geen Nederlandse of Belgische party organisatoren meer vertegenwoordigt zijn. Ik heb verhalen gehoord dat het belgische La Rocca ook feesten heeft georganiseerd op het eiland. Natuurlijk was Dance Valley een enorm succes en snap ik niet dat ze er dit jaar en vorig jaar niet bij waren. Je vroeg wanneer we er waren? Het eerste jaar hebben we van eind juli tot de eerste week van augustus in Jet gezeten. Het tweede jaar de laatste 2 weken van Juli.

Nederlandse DJ's zijn trouwens wel alom vertegenwoordigt: Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren en vorig jaar was DJ Tofke te gast in Space kan ik me herrineren.

Dit jaar ben ik er van 3 augustus t/m 23 augustus trouwens.
 
Are Belgians who speak Dutch also qualified? héhé...
Ibiza 2nd time this summer...wheee!
 
casper_holt said:
Hoi

Ja inderdaad het is jammer dat er ook geen Nederlandse of Belgische party organisatoren meer vertegenwoordigt zijn. Ik heb verhalen gehoord dat het belgische La Rocca ook feesten heeft georganiseerd op het eiland.

La Rocca heeft een feestje gegeven in de Pin Up en KM 5 en Versuz in Space.
Allemaal verleden jaar.
 
casper_holt said:
Hoi

Ja inderdaad het is jammer dat er ook geen Nederlandse of Belgische party organisatoren meer vertegenwoordigt zijn. Ik heb verhalen gehoord dat het belgische La Rocca ook feesten heeft georganiseerd op het eiland. Natuurlijk was Dance Valley een enorm succes en snap ik niet dat ze er dit jaar en vorig jaar niet bij waren. Je vroeg wanneer we er waren? Het eerste jaar hebben we van eind juli tot de eerste week van augustus in Jet gezeten. Het tweede jaar de laatste 2 weken van Juli.

Nederlandse DJ's zijn trouwens wel alom vertegenwoordigt: Tiesto, Ferry Corsten, Armin van Buuren en vorig jaar was DJ Tofke te gast in Space kan ik me herrineren.

Dit jaar ben ik er van 3 augustus t/m 23 augustus trouwens.

Wacht maar af, het komt er aan....
 
Back
Top